Mocht je onverhoopt ontevreden zijn, dan hoor ik dat natuurlijk het liefst heel graag van je zelf. Dan hoop ik in een gesprek met je het te kunnen oplossen. Komen we er samen niet uit, dan kun je een beroep doen op een klachtenfunctionaris die je kan bijstaan. Dit valt onder het klachtrecht van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Je kunt hiervoor contact opnemen met mijn beroepsvereniging het VIT (http://www.vit-therapeuten.nl of klikken op onderstaand logo van het VIT).
In navolging van deze wet ben ik ook aangesloten bij een geschilleninstantie en dat is de SCAG (http://www.scag.nl of je klikt op onderstaand logo van het SCAG). Tevens ben ik ingeschreven in het Register Beroepsbeoefenaren Complementaire Zorg en val ik onder hun Tuchtrecht (http://www.tcz.nu).
Voor vragen en/of opmerkingen met betrekking tot dit klachtrecht kun je contact met ons opnemen via de volgende contactinformatie: